Модуль
9
Сьогодні обговорили створені
приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання. Обговорювали як допомогти
учням стати самоспрямованими в навчанні. Проаналізували шляхи здійснення
диференціації навчання учнів. Створили форми оцінювання учнівської
самоспрямованості в навчанні. Створили інструменти для підсумкового оцінювання.
Внесли зміни до Плану вивчення теми. Почали планувати інструктивні матеріали
для навчальних проектів.
Велике значення для успішного виконання проекту учнем має чітке
розуміння кожним з учасників власного завдання. Тому ще на
початковому етапі важливо провести диференціацію навчання. Чітко сформулювати
завдання для обдарованих учнів та учнів з низьким рівнем навчальних
досягнень. Працювали над формами оцінювання учнівських проектів: від
початкового до підсумкового етапу. Почали планувати інструктивні
матеріали для навчальних учнівських проектів. Наближаємося до кінця!
Комментариев нет:
Отправить комментарий