Модуль
9
Велике значення для успішного виконання проекту учнем має чітке
розуміння кожним з учасників власного завдання. Тому ще на
початковому етапі важливо провести диференціацію навчання. Чітко сформулювати
завдання для обдарованих учнів та учнів з низьким рівнем навчальних
досягнень. Працювали над формами оцінювання учнівських проектів: від
початкового до підсумкового етапу. Почали планувати інструктивні
матеріали для навчальних учнівських проектів. Наближаємося до кінця!


Сьогодні обговорили створені
приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання. Обговорювали як допомогти
учням стати самоспрямованими в навчанні. Проаналізували шляхи здійснення
диференціації навчання учнів. Створили форми оцінювання учнівської
самоспрямованості в навчанні. Створили інструменти для підсумкового оцінювання.
Внесли зміни до Плану вивчення теми. Почали планувати інструктивні матеріали
для навчальних проектів.


Комментариев нет:
Отправить комментарий